Lite tankar...

Jag har hittat en positiv sak med att pendla. Man får lite tid över att tänka. Nu efter allt som har hänt är de verkligen någonting som behövs i mitt liv. Jag tror i alla fall äntligen att jag börjar smälta allt. Igår kväll samlade jag kraft för att gå ner o tända ett ljus. Efteråt när jag hade kommit hem igen kände jag äntligen att jag kan börja fokusera på annat på allvar. Jag har nu lyckats göra 1/7 uppgifter i svenskan som jag måste göra för att lyckas bli godkänd. Jag har äntligen insett att jag måste fokusera mer på mig själv o min sista termin innan studenten. Tiden går så himla fort. Vad ska man göra sen? Ska man flytta? Bo hemma? Vad ska man jobba med? Donken kanske?? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0