Jag ser ljuset! :D

Trot eller ej, men jag börjar se ljuset i min extremt långa mörka tunnel. :) solen skiner, fåglarna kvittrar o vi sjöng vår sånger på kören. :) de är helt sjukt. Jag hade nästan gett upp allt, men tänk vad lite ljus kan göra ändå. Jag känner mig verkligen som en ny människa. Jag är inte bitter o tjurig för första gången på väldigt länge. Super duper dunder bra! ;) nu ska jag verkligen passa på att få något vettigt gjort för en gångs skull. Nu sitter jag på kampenhof o väntar på bussen hem, så jag kan åka o jobba på min håltimma. Halv 3 ska jag vara tillbaka i uddevalla igen o ha samhällslektion. Efter de bär det av till mamma o grebbestad för massa mys o pluggande. De finns dagar då man bara hatar allt, o så finns de dagar som denna när jag tackar mina föräldrar för att jag finns. Helt underbart! Nu ska världens lyckligaste människa skutta vidare i livet för att skaffa nya erfarenheter o en framtid. Massa kramar /Roolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0