Helg o idag. :)

Då sitter man på tåget på väg till skolan ännu en gång då. Något jag verkligen inte känner för. :s men,men... De är bara att pallra sig dit o se glad ut. De värsta är, att igentligen vet jag hur viktigt de är att jag går på alla mina lektioner. Men jag vill verkligen träffa min faster som fyller år o äta tårta. Tänk ändå vilken dragningskraft godsaker ändå har. :p I kväll bär de av hem till karlsson på taket med familj för att hälsa på ett slag. :) tänk ändå vad sjukt mycke jag saknar dig trots att de bara va en vecka sen vi sågs. :( <3 I lördags lyckades jag äntligen att träffa michaela efter att ha försökt ses i typ ett halv år. Så himla kul va de, o vi va inte dåligt nostalgiska när vi satt där som två gamla tanter på hemmet o pratade gamla minnen. ;) all kärlek till dig. <3 Jaha ja. Då va man framme i uddevalla då. Ha de fint. Kram Roolf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG JP!! <3

2010-01-25 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0