Den kommande helgen

Nu sitter jag här, alldeles ensam i mörkret o kikar på OS.
Riktigt mysigt ändå måste jag säga. :)
Inga skrikande barn, inga klagande "extra mammor", inga måsten, bara lugn och ro. :)
Just nu känner jag att det inte hade suttit helt fel med en glassbomb alltså.
Synd att jag är för lat för att gå till Willys o köpa grejer bara. :s
Men, men.. Jag dör ju inte för de. :)
I morn morron bär det av tillbaka till trollhättan igen.
Först ska jag jobba och sen bär det av till Velanda för att ha kvinnomiddag med brudarna.
Det ska bli jätte roligt verkligen! :D
Saknar er massa redan, o de va ändå bara 2 dra sen vi sågs eller nåt. :s
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! <3
Lördag blir det jobb och hör o häpnad, sen bär det av ut till Velanda igen!
Vi ska ha film mys i kyrkan med massa folk.
Det blir tacos och sällskapsresan för hela slanten. :D
De ska också bli jätte mysigt. :)
På söndag ska jag avsluta mitt lov med ännu lite mera jobb och sedan bär det av ut till Velanda igen för att gå på gudstjänst klockan 16:00 och lyssna på McWeber m.fl när dom ska sjunga.
På måndag är man tillbaka i allvaret igen, och jag vet hur mycket jag igentligen borde göra innan dess, men vi får väl se hur de går med de. :s
Ha de fortsatt bra i all snö.
Kram JP <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0