Söndag

Jag föstår verkligen inte.
Pappa klagar alltid på att jag inte är hemma.
När man då väl kommer hem så åker alla hemmifrån.
Va är de då för mening med att va hemma då?
Jag hatar att va ensam.
Ibland förstår ja inte hur han tänker alltså. :s

Nu har man påsklov, och för första gången på många år är inte hela lovet uppbokat.
En intressant upplevelse.
De va längesen jag kunde sova tills jag vaknar o lägga mig när jag är trött.
Inga tider att passa, helt underbart! :)

Om några timmar bär det av till jobbet.
Kan inte påstå att jag är speciellt notivierad,
men jag får pengar för de så jag är glad. ;D

Nu blir det till att försöka komma på vart jag vill söka jobb.
Tänk att man kan ha så ångest för framtiden ändå. :s


Bye Bye /Roolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0