Var är du?

Himlans oflyt hela tiden.
Min syster är borta,
och det är jag som har ansvar för henne,
eftersom pappa (m. liten familj) är på semester
i Frankrike.
Vad är de för mening med att ha mobil om man inte svarar på den?
Jag har försökt att få tag på henne i över 1 och en halv timme.

En kvart till får hon på sig.
Får jag inte tag på henne då får jag helt enkelt börja
ringa runt på klasslistan. :s


Igår va en toppen kväll!
Vi hade andaktsgrupp,
och de va hur lyckat som helst.
Jätte mysigt verkligen!
Bra jobbat allihopa. :)


Nu är det dags att fortsätta sökandet efter min syster.
Ha en fortsatt trevlig helg.

// En orolig Jenny. :(

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en fortsatt trevlig HELG?, haha Jenny, det är tisdag :P

2009-09-22 @ 22:09:34
Postat av: Jenny

För mig är varje dag när jag inte är i skolan helg! ;)

2009-09-29 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0