Tack så mycke! :)

Igår blev jag jätte glad!
Jag fick paket på posten. :)
De va en födelsedags present från Linnéa.
En t-skirt med kakmonstret på och så står de:
"Make Cookies Not War!"
Så himla klockren bara! :D
Tack så jätte mycke min bästa kanin!

Idag har jag haft prov i mental träning.
Så sjukt jobbigt va de.
Vi va tvungna och tänka o grejer,
så jag hade huvudvärk och va helt slut när jag kom där ifrån. :s

I panik har jag dessutom ringt min syster,
och desperat bett om hjälp att komma på ett namn på mitt projektarbete.
Det blev tillslut:
"Barnens Lovsång".
Kalas bra! :)

Snart ska vi ha PA och ta ett foto med alla till nån affish.
Sen ska jag åka hem och jobba med mitt PA. :)

Tack igen Néa. Jag ringer dig när jag kommer hem. :)


Kommentarer
Postat av: Amelie

JAAG SAAAKNAAR DIIG. Ring mig. På jobbtelefonen.

2009-09-30 @ 09:33:02
URL: http://roolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0