Snart dags för projektarbete.

Nu sitter jag och nördar framför en dator i skolan som vanligt.
Snart börjar iallafall min nästa och sista lektion.
Projektarbete.
Jag ska lämna in min loggbok och ha ett personligt samtal med min handledare
för att visa upp min tidsplan, vad jag har gjort hittils m.m, m.m.

Loggboken. Inga problem, den är fixad.
Tidsplan. Värre. Jag har inte ens börjat skriva den. :s

Efter den här lektionen bär det av till mamma.
Hon är ledig precis som jag imorron,
så vi ska passa på att ses lite.
Jag ska köra bil med mamma för första gången imorron.
De kommer bli mycket intressant eftersom jag och mamma
är ganska bra på att få panik.
Men, men. Det blir nog bra i slutänden. ;)

Nu är det dags att leta fram att papper till projektarbetet. :)


6 dagar kvar tills jag fyller år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0