Inte bra för plånboken.

Håltimmar är verkligen inte bra för min plånbok!
De ända jag har gjort i skolan sen jag började är typ sova på lektionerna,
och fika på håltimmarna. :s
Anledningen till detta är att jag har tid att åka hem på mina håltimmar,
men jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta,
att om jag åker hem så åker jag inte tillbaka igen.
Jag har bestämt mig för att jag ska fan fixa skolan nu.
De va jätte jobbigt att ta ikapp förra året när jag var borta nästan oavbrutet i en månad.
De är bara ett år kvar,
så hur svårt kan de igentligen vara att gå till skolan.

Snart är det dags för svenska,
och det ska verkligen inte blir roligt.
Ne, nu är det allt dag att bli lite mer positiv.
De är bara två lektioner kvar innan jag slutar. :)
Och snart fyller jag år också. :D


7 dagar kvar tills jag fyller år! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0