Ingen bra dag.

Idag är verkligen ingen bra dag.
Den börjar med att jag skiter i min första lektion.
Nästa lektion börjar 13.10.
De är bara de att när jag kommer in till den här 3 timmar långa lektionen
så är den bara 30 minuter.
Vi skulle fylla i ett papper om vad vi behövde för utrustning när vi ska
redovisa våra projektarbeten v.43.
De är verkligen inte långt kvar,
om man ser till hur mycke jag har kvar att göra. :s
Jag snackar om mitt projektarbete föresten.

När jag slutade va pappa i Uddevalla,
så han skulle hämta mig så jag slapp att åka buss hem.
Super bra verkligen. :D
De va bara de att min mobil dog,
så pappa fick inte tag i mig och jag fick ta bussen hem istället. :(

När jog kom hem träffade jag pappa och sa att jag inte ville hitta på något kul med
honom och Annelie längre.
Pappa vill att vi ska göra de för att jag och Annelie ska komma överens.
De är bara de att idag konstaterade jag,
att jag har försökt i 7 år och de har inte funkat,
så varför skulle de funka den här gången??
Problemet är att Annelie inte ens försöker anstränga sig lite.
Hon skiter verkligen i alla oss barn som inte är hennes.
Synd att pappa inte fattar de bara. :s
(Annelie = Pappas fru)

Nu ska jag åka och jobba såjag hinner hem innan Idol.
Hoppas de kan göra min dag lite bättre iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0