" - Varför just jag? "

Ja. Nu var det ju ett tag sen man hade tid att slå sig ner och skriva ner sina tankar.
Jag har verkligen haft sjukt mycke och göra, o jag mår skit för de.
Jag orkar ingenting, för kroppen är helt totalt slut.
Jag sover inte på nätterna för att jag är orolig för morgondagen.
Mår ständigt illa och har ingen matlust.

Allt detta blandat med en inneboende som avskyr en,
är verkligen ingen bra kombination kan jag lova.
De ända man känner är stress, otillgänglighet, värdelös och osynlig.
Men vad gör man?!

Jag har försökt förbättra situationen i över 7 år nu,
men den ända respons man för är att man är ivägen eller att man inte är värd någonting
och helst skulle raderas från jordens yta.

Hur skulle det kunna vara till någon hjälp igentligen?
Det är verkligen inte konstigt att man tröttnar,
ser sig besegrad,
skiter i allt,
bara vill krypa ner i sin säng och gömma sig för omvärlden.

Jag har många gånger ställt mig själv frågan:
" - Varför just jag? "
En fråga som förmodligen för alltid får bli obesvarad.

Det är väl bara att genomlida alltihop.
Om ett år kan man ju iallafall flytta hemmifrån,
så där kanske det finns en lite ljusning ändå. :)


Kram.


Kommentarer
Postat av: Din egna Karlsson på taket !

Jenny Roolf!

Jag tycker att du ska ta och tänka över vad som verkligen är kul, och våga säga nej till sånt som du inte hinner eller orkar!

Och du ska veta att du är verkligen INTE värdelös även om de känns så ibland.. och du ska verkligen INTE låta den inneboende styra över ditt liv, försök att skita i henne och försök att få bort de känslor som säger att du är besegrad!

Även fast de bara är ett år kvar tills att du kan flytta hemmifrån så ska du veta att de finns alltid en plats över hemma hos oss och du är ALLTID välkommen hit!

Du är en av dom bästa personerna jag har träffat och jag vill att du ska må bra!

Jag vill att du ska veta att jag finns här om det är något, så de är bara att ringa eller smsa när som helst om du vill prata eller bara få en bamsekram!

Lisa Karlsson älskar Jenny Roolf <3

2009-10-28 @ 09:54:20
Postat av: Svar till Karlsson <3

Du är bara för underbar.

Jag vet att jag alltid kan räkna med dig.

Du är lätt en av mina bästa vänner. :)

Älskar dig. <3

2009-11-11 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0