Sitter i skolan o väntar på bättre tider... :s

Måndagar är verkligen de värsta dagarna i skolan...
Först 2 timmar textil...
Kan va kul, men inte nu mot slutet när man typ inte har något att göra...
Just nu håller jag på och väver en duk, och har allmänt tråkigt... :s

Sen blir de cello lektion, och jag har fortfarande inte tagit mod till mej,
och gått till receptionen och frågat om den står kvar där... :s
Jag kommer inte gå dit idag heller...
Jag hatar att jag är så jävla rädd för att prata med folk...:s

Efter detta projekt är det dags för GEMU-prov.
Idag är det gehörs delen i de avgörande provet....
Nästa vecka är det dags för teorin,
och jag lovar att de kommer att gå åt helvete,
eftersom mitt gehör inte existerar i princip... :s

Jag slutar iallafall halv två och då ska jag hem och städa trapphuset,
innan det är dags att sitta barnvakt åt världens jobbigaste ungar...
... mina bröder.

Senare ikväll ska jag ut o gå med Rebecka i Velanda,
o de ska bli mycket trevligt... : D

Igår blev det bestämt att Rebecka kommer hem till mig i Grebbestad 1 - 7/7...
Jätte roligt...
Nu får jag inte glömma bort att höra med Lisa om hon vill följa med också...
Tänk... Bästa Lisa, och sötaste Rebecka, en vecka hos mig i grebbestad...
UNDERBART! : D



Emil...
- "Två systrar i samma dusch... De kan hända i verkligheten... ; ) "

Kommentarer
Postat av: catja

men vad sägs om jag dyker upp helgen efter???

2009-05-29 @ 21:54:53
URL: http://thedarling.bloggsida.se
Postat av: Jenny

Underbart, super, duper, dunder bra! ;D

2009-06-03 @ 09:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0