Ett aktivt val...

Jaa... Då har jag tagit ett aktivt beslut då...
IG i bild för min del,
men å andra sidan kanske jag kan lyckas åstakomma något i dom andra ämnena istället...


Idag har jag varit sjukt duktig...
Jag lämnade in min uppsats i kultur-historia 8 dagar innan sista inlämnings dagen...
Det som är så fachinerande med detta är att,
allt annat jag har lämnat in det senaste året har varit minst 3-4 veckor försenat...
Jag är stolt över mig själv... :)
De som igentligen är ännu mer komiskt är att
Christina är ännu mer stolt över mig än jag... haha... :p

Nu måste jag dra mig för att ha ännu en övning med en hög virriga konfirmander..
Måste verkligen hitta en låt att sjunga på sista konfirmationen om 2 veckor också... :s
A ja ... de löser sig nog till slut... :)

Ha de super, duper, dunder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0