En dålig dag...

Den dåligaste dagen på länge...
Jag blir bara så himla arg och ledsen på mig själv...
Jag vill inte va i skolan, men jag måste.
Jag trivs inte, och vill bara bort här ifrån.

Vad faan ska jag göra?!

Jag har ett helt jävla år kvar i helvetet...Jag Vill Inte Mer! :@
Dags att börja tänka possitivt nu...
men de går inte riktigt som jag hade planerat... :s
En vacker dag löser det sig nog... :)

Idag är en sån dag när jag saknar Néa så sinnesjukt mycket, att jag inte vet vart jag ska ta vägen...
Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få ligga och mysa med henne i en säng,
och bara vräka ur mig allt jag vill ha ut ur mitt huvud... :(




En possitiv sak är iallafall att; idag är första gången sen November som jag har 7 dagar fläckfri närvaro...
HEJJA MEJ! I WILL MAKE IT! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0