Blogg 16/3 2009



Herre Gud!
Nu är klockan 9 på kvällen och jag ska precis åka hem från skolan i Uddevalla.
Den här dagen har verkligen gått så sjukt fort så jag minns knappt inte vad jag har gjort.
Vi drog iallafall för första gången igenom hela musikalen precis som den ska vara.
Det blir nog faktigst riktigt bra till slut.

Jag blir så himla ledsen och avundsjuk varenda gång som vi övar.
Jag ser hur kul dom har tillsammans,
och hur många nya människor dom har lärt känna.
Jag vill också vara med i den gemenskapen.
Jag vill vara en av dom...

Tragiskt nog kommer detta förmodligen aldrig hända,
eftersom jag inte är tillräckligt modig.


Jag har inte modet att styra mitt eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0