Onsdag 25/3 2009



Glad, Arg, Ledsen...Vet inte...


De é bara så jävla löjligt! ALLT! Hela jävla grejen.
Det finns verkligen inget bättre ord än löjligt!
De é lungt, du ska få tillbaks dina grejer.
Kanske dock inte "NU" som du så fint uttryckte dig, men imorgon, eftersom de é lite ont om
tid för att åka till Trollhättan och hämta dom idag innan nästa föreställning.
Jag måste faktigst erkänna att de jag kommer göra nu är de löjligaste, mest omogna jag har
gjort i hela mitt liv. Men så får de bli, för jag tänker inte ta tillbaka eller be om ursäkt
för vad jag har sagt eller gjort, eller va de nu va jag gjorde som störde dig så enormt.
Det jag gjorde, gjorde jag för att jag tyckte de va kul,
och hela grejen va ett skämt, vilket jag inte kunde ha visat bättre,
med tanke på att jag gick och skrattade hela tiden...
Men, men...alla är inte som jag, och vill du inte umgås med mig så tänker jag verkligen inte hindra dig,
för jag bryr mig inte...
De mest ironiska är att de jag gjorde mot dej idag har du gjort så sjukt många gånger förut,
fast av andra anledningar, så jag fattar inte vad som ger dej anledning att läxa upp mig,
när jag gör de en gång...
Jag har aldrig ifrågasatt de när du har gjort de.
På ett sätt va de skönt för mig att du gjorde som du gjorde, med tanke på att då slapp jag
snacka med dej om massa saker som jag har tänkt att göra jävligt länge,
som tex, hur mycke jag hatar allt ditt jävla skit-snack!
Du får tycka vad faan du vill, om vem faan som helst, så länge du inte kommer till mig
och snackar skit om mina kompisar.
För det spelar ingen roll vad du säger, du kommer ALDRIG kunna vända mig mot dom iallafall!
Jag är den jag är. Lev med de eller skit i mej, för jag tänker inte spela någon annan för att kunna tycka om mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0