Musikalen börjar ta sin början ...

Idag var första dagen i den s.k. "intensiv perioden" i musikalen.
Den började 10.00 med körrep utan noter, och jag kunde mer än vad jag hade förväntat mig för att inte ha repat någonting nästan... :s
Det kommer iallafall helt klart bli att ligga i i slutänden med text pluggande...
Jag fattar inte att de ska vara praktigst möjligt att hinna säga alla ord på så kort til...men tydligen så ska de gå...:s
de löser sig förmodligen till slut... de brukar de alltid göra. :)

Nudlar är smask. :)

Idag kom jag fram till en sak.
Det finns inget bättre att bara låsa in sig i ett rum fullt med instrument och förstärkare, sätta allt ljud på hög volym och bara sjunga och spela av sig allt man inte orkar med... man blir hur possitiv som helst... iallafall jag. :)


Musiken är mitt liv, det är bara synd att jag inte tar mer vara på den.
Trots att jag är självkritisk vet jag faktigst att det är en gåva som jag har.






Tänk om jag hade vågat utmana mig själv...
Då kanske jag hade haft en chans till en lycklig framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0