En solig söndag.

Sitter framför datorn och filosoferar.
Är sinnesjukt röksugen, men försöker stå emot ett tag till..:S
Ska ta en promenad med Sofia innan jag åker hem till trollhättan för att tänka på något annat en stund..

Ha de gött så hörs vi. :)



"The shining" är en mycket bra,
men sjukt äcklig film av Stephen King.

Just nu sitter jag och tittar på den med schnuffel-syster,
och gör allt för att låssas att det igentligen är en komedi,
samtidigt som jag sitter här och nästan skakar av rädsla...  : s

Igentligen förstår jag inte riktigt varför jag sitter och tittar på den här filmen,
med tanke på att jag igentligen inte tycker om att skrämma upp mig själv,
men det går verkligen inte slita sig...

Hoppas verkligen den är slut snart!
Jag måste sova också.
Jag ska faktigst upp klockan 6 imorron,
och fortsätta repa inför musikalen...

Detta kommer aldrig sluta väl..
Men, men, det är väl inte mer att göra än att dygna ännu en gång.. : s

Dags att återgå till filmen. : )

Kommentarer
Postat av: Mikael

Så jävla bra film! ^^

2009-03-16 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0