En glad dag. :D

Jag hade verkligen aldrig klarat min utan Néa!
Om inte hon hade skrivit fakta delen till min fakuppsats hade jag inte haft en chans att klara det.
Det börjar faktigst ändå se ganska ljust ut.

Det är onsdag morgon. solen skiner, jag har för en gång skull sovit och jag är glad! : )
Igår var allt bara jätte jobbigt,
men så helt plödsligt från ingenstanns började det vibrera i vänster byxficka.
Det var min mobil som ville mig något.
Det var "Lillebror" som ringde.
Igentligen sa vi nog inget viktigt,
men bara av att höra hans röst kom jag genast på possitivare tankar.
Jag vet inte hur han gör, han bara lyckas...

Men iallafall...efter detta samtal tog jag med mig min kladdkaka in på mitt rum, satte på Ozzy Osbourne skivan, drog fram en madrass och började plugga som ett litet skollat troll.
Jag börjad plugga typ klockan 3 när jag kom hem, och däckade klockan 22 på min lilla madrass av ren utmattning.
När jag vaknade på morgonen insåg jag att jag var färdig med instuderingsfrågorna och uppsatsen om medeltiden i KuHi:n.
Då blev jag sjukt stolt över mig själv, och är nu påväg till skolan för att lämna in mina arbeten.

(Min svenska bok som jag ska läsa ut tills imorgon är dock spårlöst försvunnen...men, men...det löser sig nog till slut. :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0