3/3 2009

Idag har det varit en hemsk dag.
Jag vet att jag låter helt sjukt negativ,
men jag kan inte rå för det...
Jag har alldeles för mycke att göra,
på alldeles för kort tid.
Ingenting fungerar någonstans och min kropp säger att jag inte klarar mer.

Det spelar ingen roll eftersom hela min framtid hänger på 1 vecka.
Det låter väldigt dramatiskt, jag vet...
De är bara de att jag inte har någon ork till någonting just nu,
och det känns som om jag går runt i ett enda stort, svart mörker.

Idag sa min vän till mig att jag hade varit värd att vara med i scen ensembeln i musikalen,
eftersom hon tyckte att jag sjöng bättre än de flesta av dem.
Det värsta är att jag vet att det stämmer till viss del.
Jag vill igentligen jätte gärna, men jag sumpade min chans.
Jag var för feg,
för feg för att testa mina gränser och utmana mig själv.
En addition var allt som krävdes, men jag klarade inte av pressen.

Jag har så sjukt dåligt samvete gent emot mig själv.
Musik är precis vad jag vill hålla på med, men jag är för feg för att bli något...
Men, men...Jag ska väl kunna lyckas pina mig igenom musikalen iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0