2/3 2009

Betyg, Läxor, Frånvaro, Musikal, Syo, Cello, Lärare, Ekonomi, Jobb, Hem, Fritid, Dygnsrytm, Liv, Vilja, Andas...

Hur fan lyckas man få allt att skita sig på en och samma gång?!
Det är faktigst riktigt bra jobbat.
Jag såg en ljusning när jag äntligen lyckades komma tillbaka till skolan, började plugga och gå på mina lektioner igen.
Det såg faktigst riktigt lovande ut och jag blev åter igen den glada, possitiva Jenny som jag känner sen tidigare.
Detta varade dock bara i några veckor och jag har åter igen ramlat ner i träsket och gör allt för att få mig själv att inse att det är nu eller aldrig.
Om jag inte ser till att göra allt jag har missat under mer än 3 månader på en vecka, kan jag inte bli betygsatt i KuHi och då kommer det bli ett rent helvete för mig i 3:an.
Det kommer aldrig gå, med det måste,
så jag har inte den blekaste aning om hur det här kommer att sluta.

Igår lyckades jag iallafall till slut att välja mina individuellaval inför åk 3.
Dom är inte genomtänkta för fem öre, men det slutade iallafall med:

¤  Ljudteknik A
¤  Formgivning A (textil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0