I väntan på bättre tider.

Nu sitter jag då här i Annas säng, o väntar på bättre tider...
De känns lite mysko att va här,
eftersom Anna ska iväg på niornarsavslutnings middag,
och här sitter jag...
Bara lilla jag...
I en lägenhet jag bara har varit i en gång tidigare...
I väntan på de bättre tiderna,
(runt halv 10 tiden nån gång),
tänkte jag att jag skulle satsa på att underhålla mig själv med lite,
sms:ande, chattande och sufande på mina skojjiga små sidor... :)

Just nu hoppas jag verkligen att Anders och Emil kommer ikväll...
Rebecka och Julle kunde inte komma,
så nu är det bara jag och Anna kvar som är helt 100 på att vi ska vara här... :s
Under årens gång har jag fått med mig att saker och ting blir vad man gör de,
så de här ska nog sluta hyfsat trevligt i slutänden iallafall... ;)
Mitt störasta bekymmer just nu,
är vad jag ska fördriva de närmaste 3 och ½ timmarna med...
Någoting får de väl bli...

Mitt andra problem är att kvällens plan var att jag skulle hoppa ner i Annas badkar och raka mina ben,
men så blev de inte heller...
De vågar jag verkligen inte göra när hennes mamma och syster är hemma... :s
(Planen va att jag skulle va ensam här när Anna va borta...)
Men så blev de inte heller... :s

Jag fryser...

De e verkligen jätte kallt...mina kläder är fuktiga och råa,
efter att jag har gått runt lite med Anna i regnet...
De är nog dags att börja ockupera bästa Annans garderob snart... ;)

Nu har jag inte direkt någonting att komma med i min ensamhet,
här i Annas gosiga säng...
Men vänta bara...
En vacker dag kommer jag tillbaks igen... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0