Läger. :)

Jahaja.
Då va ännu ett läger avklart. :)

I onsdags bar det av till Henneviken, (nån stans i Darlsland tror jag.)
Tre underbara dagar med massa sol, bad, kanot-paddling, mat, "and-jakt", bastu-bad och mys. ;)

Det är konstigt ändå.
Igentligen spelar det ingen roll vad man gör på ett läger.
Det går alltid lika fort och känns alltid lika sorgligt att lämna.
Läger är verkligen något av det bästa jag vet.
Man får bara vara och umgås med massa trevliga människor.
Det känns alltid lika bra varje gång man är på läger,
för jag känner aldrig någon press på mig.

Man behöver inte bry sig om hur man ser ut,
man behöver inte tänka på att passa in,
man behöver inte tänka på allt annat man måste gör hela tiden.
Det ända man behöver är att finnas till och flyta med i mängden.
Helt underbart bara.

Idag kom Catja hem.
Hon bor och jobbar på Irland.
Nu efter att man inte har träffat henne en ända gång på typ tre månader eller nåt sånt,
va de kul att se hennes ansikte igen. :)
Jag hann visserligen inte träffa henne speciellt länge,
men jag han åtminstånde säga "hej" och ge henne en kram. :)
Nu är hon hemma i 4 veckor eller nåt sånt,
så jag ska nog lyckas träffa henne igen innan hon åker. :)

Nu är det bara 50 minuter kvar.
Sen bär det av till Grebbestad igen.
Imorgon är det ännu en gång dags för jobb.

Tack för ett super bra och härligt läger alla ni som var med och förgyllde de!
Ha de bra tills vi ses nästa gång. :)



22 dagar kvar tills jag återser Trollhättan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0