En underbar dag! :D



Dagen började med att masa sig upp ur sängen och dra till skolan
för att göra GEMU-provet...
Jag fick totalt järnsläpp när jag skulle göra de,
så jag var verkligen övertygad om att jag aldrig skulle klara de...
Men de gick fint så jag var nöjd...
Min lärare hade där emot hoppats att jag skulle klara ett VG...
Jag kan ju inte precis säga att de va mitt mål,
med tanke på att jag inte är den som direkt bryr mig om mina betyg...
Jag anser väl snarare att e bättre att klara alla kurser och ta studenten...
Men jag va iallafall bara 4 poäng ifrån VG... :)

Efter detta drog jag till donken med Christina och hoppades på att få en glass i värmen,
men så blev de minsann inte... glass maskinen var trasig...:'(
Men vi e inte dom som deppar, så vi köpte en cheesburgare istället... ;)
Sen pyste jag hem med min lilla buss och käka lite jordgubbar och grädde hos farmor...


 
JORDGUBBAR IS DA SHIT! ;p

Sen bar de vidare hem till Anna och massa mys...
Lite fest planering,prat, mys och cigg,
de va ungefär de vi lyckades åstadkomma...
men de räcker gott o väl för mig... ;)
Tack för en underbar dag alla som har förgyllt den!
O glöm inte...


DE É I MOTLUT SOM DE GÅR UPPÅT... ;)

Kommentarer
Postat av: happysmile

haha du är för underbar vet du de =D

2009-06-10 @ 12:38:42
Postat av: Jenny

Jo vars! ;)

2009-06-10 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0