Korsfästning?

Nu sitter jag i skolan och har precis haft utvecklings samtal...
Korsfästning va de mildaste straffet jag hade förväntat mig efteråt,
men min klassföreståndare va ganska snäll ändå...

Han sa typ Matte B är ett helvete, du är inte ensam om att inte klara de...
Sen sa han hur gick de med den estetiska verksamheten föresten?
Jag svarade jag tyckte de va sjuuuuukt tråkit, min lärare va dryg o jag va trött på skolan...
Han svarade, de e lungt de e en typisk kurs som inte är några problem att göra en prövning i...

Mina föräldrar va inte heller med,
eftersom jag hade "glömt bort" att tala om för dom hade jag hade utvecklings samtal...
Tur för mig, annars hade de inte gått så smärtfritt precis...:s
Mamma hade inte sagt något, men pappa hade varit fly förbannad på min frånvaro. :s

Hur som helst, så för alla som vill veta så lever jag fortfarande och Christina behövde inte
sjunga på min begravning den här gången heller... ;)

_____________________________________________________

Nu är de student hemma i huset om 2 dagara,
o de ska väl minst sagt bli intressant att se hur detta kommer sluta... :s
Mamma o pappa tror jag kommer klara de galant,
men mormor kommer göra ALLT som står i hennes makt för att förstöra alltihop för oss...
De e sant...
Jag avskyr min mormor...:s
____________________________________________________________________________

Idag ska jag hem och fixa med bordsdeckorationer,
o bestäma vilken tid på torsdag,
jag ska hem till farmor och baka tårtor... :)

Nu har jag inget mer att komma med idag,
men Linnéa...RING MEJ!
Jag saknar dej, o jag måste prata med dig om studenten på fredag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0