En underbar dag.

Idag har jag jobbat med alla underbara barn i kyrkan.
Jag har lekt hela dagen och trot eller ej, men jag är helt slut!
Man tror inte att de ska va så jobbigt, men de är helt sjukt verkligen.
Imorgon är sista dagen och det ska bli jätte tråkigt.
Jag kommer verkligen sakna alla barn hur mycke som helst. : (

Efter sommarkyrkan idag åkte vi lite folk till velanda skolan och spelade brännboll och myste.
De va jätte mysigt. : )

På fredag blir de midsommarfirande hos monica i Sikhall,
och på lördag bär det av till Grebbestad för att jobba.
Fredag ska bli sjukt kul,
jobbet, blandade känslor.
Jag säger till mig själv som jag sa till Anna:

" - Ge inte upp för ens du har gett de en chans. Skiter det säg så vet du att de här inte va din grej,
och att du inte ska göra om det igen. Man måste försöka för att iallafall ha en chans att lyckas.
Det största misslyckandet skulle för mig vara att inte våga.
Att inte våga testa mina gränser. Ge inte upp innan du har försökt."

Anna. Glöm inte bort att du är värdefull förr oss alla. Vi saknar dig. ♥

De é i motlut som det går uppåt! : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack <3

tyvär måste jag säga att jag inte kan lyssna väldigt bra. jag har gråtit varje dag sen jag kommit upp hit och jag mår så himla dåligt inombords. jag måste hem. jag kommer hem den 26 tror jag. om jag får som jag vill, men det är inte säkert för om dom behöver mig på jobbet så är det kört. han kanske har räknat med mej i en månad men jag hoppas inte det. och jag kommer nog inte kunna köpa er moped då =/ trodde detta skulle gå men mår så himla dåligt. ps. mitt rökande har redan börjat igen<3

jag saknar dig jätte mycket.

det é i motlut det går uppåt.

jag hoppar bara av motlutet

2009-06-18 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0