En ledig dag idag. :)

Helt underbart!
Jag är ledig, det är helt underbart väder, coh jag befinner mig på kusten!
Kan det bli bättre?!

Igår blev första natten på bryggan för i år.
Den tillbringades delvis på Emelie och Saras båt,
tillsammans med dom, Theres och nån Joakim.
Det va väl lite mys,
men båten är jävligt unken,
så jag hörde av mig till Martin och tog med mig Theres och drog till honom.

Martin satt inne på "Makri" första gången vi hittade honom.
Där befann sig även Theres mamma som va lite gó o glá.
Hon insisterade på att vi skulle med in.
Så hon gick till vakterna och sa:
-"Här är min dotter och hennes kompis. Dom ska med."
Så himla roligt va de bara.
Hennes mamma avstyr mig liksom alltid annars.

Men iallafall.
Denna utekväll blev inget superparty.
Lite vin och lite mys fick räcka för denna kvällen.
Var hemma redan halv 1 eftersom Martin hade lovat min mamma att följa mig hem,
och han skulle upp och jobba idag på Nordby.
Mig gjorde de ingenting, för de va inte direkt något drag nere på bryggan igår iallafall.
Men jag hade trevligt och de va de bästa. :)

Idag ska jag vara barnvakt åt min stört sköna 4-åring till lillasyster.
De är bara att ringa Theres och så pyser vi ner till stranden och schteker hela långa dagen. :)

Tack för igår alla som va med. :)


20 dagar kvar tills jag återser Trollhättan.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandra via bloglovin?

I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2009-06-29 @ 18:17:23
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0