Underbart och sjukt på samma gång. ;)

Nu är de tio minuter kvar tills jag ska gå till jobbet.
Idag är en super, duper, dunder bra dag! :)
Min bäststaste, bästa Rebecka kommer hit till mig idag och ska bo här en vecka.
JIPPI! = D

Föresten.
Svimma inte nu!
Jag har börjat "ett nytt liv".
Visst låter de konstigt.
Ingenting som jag gör varje dag precis. :s
Jag har börjat springa med mamma en gång om dan.
Fattar ni vad sjukt de é?!
Nu snackar vi om världens lataste människa alltså!

Men, men.
Stolt över mig själv är jag iallafall,
och jag hoppas att ni är lite stolta över mig också. :)
Nu måste jag pysa till jobbet.
Ha de gött! :)


17 dagar kvar tills jag återser Trollhättan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0