Svettigt som satan, men mycke trevligt sällskap. :)

Idag är en jätte seg dag.
Solen schteker aset och jag är jätte trött och schleten. :s
Om 1 timme börjar jag jobba,
och jag kan ju tala om de,
att idag vill jag allt annat än att stå och sälja glass,
svettas som en gris,
OCH vara trevlig.

Planen va att jag skulle hunnit sätta upp ett tält i skogen innan jag började jobba,
men de kommer jag aldrig hinna,
eftersom min mamma aldrig kommer hem.:s
Ja, ja.
Jag får väl ta och resa tält i natt nån gång när jag har slutat jobba istället. :s

Jag måste få säga en sak bara.
Jag är mycket besviken på Emil.
Han lovade att han skulle ringa och väcka mig imorse,
men han har fortfarande inte ringt. :(
Men, men.
Han får äta upp de en vacker dag,
så de är inte mer med de.

Igår kväll va jag ute på bryggan med Rebecka, Theres och Marri.
De var mycket trevligt.
Som vanligt gick vi fram och tillbaka på bryggan,
kötade om allt mellan himel och jord,
och kissade hela tiden. :p

Nu är de dags att hoppa in i duschen och tvätta av sig svetten innan jobbet.
Ha de kalas bra! ;)


14 dagar kvar tills jag återser Trollhättan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0