Hem ljuva hem.





Jag vill inte vara här.
Jag vill hem.
Jag vet att de låter jätte dumt.
Jag kan inte kalla det här för mitt hem.
Jag borde verkligen göra de,
min mamma bor här och då ska de väl inte vara så himla svårt.

Jag anser att jag inte har något liv här längre.
Jag har min mamma,
det är allt.
Jag ångrar verkligen att jag tog jobbet här.
Jag trivs inte för fem öre,
och det ända jag väntar på är att jag ska få komma hem igen.

I helgen har jag varit hemma på fallens dagar.
De har varit jätte mysigt,
men jag ångrar nästan lite att jag åkte dit,
för nu blir de så himla jobbigt att komma tillbaka till Grebbestad igen. :(

Lisa kommer hem på fredag! :)
De ska bli så himla roligt bara.
Jag saknar henne så sjukt mycke bara!
Jag har ingen aning om hur jag ska lyckas få ledigt från jobbet,
men jag ska göra allt jag kan för att lyckas träffa henne så snart som möjligt.

Nu har jag varit i Grebbestad i 34 minuter.
Nu vill jag hem igen,
och det finns inget jag vill mindre än att börja jobba om 25 minuter.
Hur lite jag än vill så har jag inget val,
så det är bara att börja göra sig iordning för avfärd mot glassen. :(



Ett litet hejdå till Emil och Christoffer som jag förmodligen inte hinner träffa innan dom rycker in om en vecka.
Ha de kalas bra! Jag kommer sakna er, men nån gång på 11 månader ska vi väl iallafall lyckas ses. Ett litet råd att ha med sig. Försök att inte dö första dan iallafall. ;)
Puss o Kram på er båda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0