Orkar inte med skiten mer.

Ta bort mig här ifrån!
Jag vill inte va kvar längre!
Jag ger upp,
ser mig besegrad!
De finns inget mer att göra!
De é slut!


Vad gör man när man igentligen bara vill bort,
försvinna från allt och alla?!

Jag vill bara en sak...

Jag vill hem till mamma,
lägga huvudet i henns knä,
och bara gråta tills allt försvinner.

..Men jag vet att det inte funkar så,
livet är långt mycket mer komplicerat än så...


Jag är stor nu.
Jag måste lära mig att ta hand om mig själv.



Jag blev sjukt glad när jag hörde att ni fixade till allt innan ni blev ovänner,
jag satt i en jävligt jobbig sitts där i typ 1 dygn...

Tack för de.. ni räddade mig ännu en gång.
Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: pancakecupcake

Jag har funderat över det väldigt länge jag med. Men jag insåg att det är bäst att ta itu med problemet, man mår bättre sen. :) Om man inte tar itu med det kan allting bli värre. Det kanske hjälper en dag att inte gå ut när man vill gömma sig, men man mår mycket sämre och ligger hemma och tycker synd om sig själv. Det är då man umgås med sina kompisar eller pratar med dom så dom kan stötta en. :) Dom är till stor hjälp. // Johanna

2009-01-26 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0