Back on track.

Konversation, facebook.

Jenny: - Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt mig själv just nu.

Christina: " - Tycker inte du skall göra något speciellt alls...Du är bra som du är, annars skulle du inte vara Jenny."

Jenny: " - Naaw, det är ju fint att du känner igen din Jenny iallafall... för jag har tappat bort henne och jobbar som ett skollat troll för att få tillbaks henne..."

Christina: " - Grunstrukturen för Jenny finns alltid där. Visst ibland kan denna substans läcka ut åt olika håll, men grund stjärnan finns alltid kvar.

Jenny: " - Känns bra att hör de. Tack för att du finns! ♥



När jag läste det här idag började jag fundera.
Fundera på vad hon igentligen sa.
Det ligger något i det.

Visst kan jag känna mig vilsen imellan åt,
men vem gör inte det ibland.
Jag menar,
alla dagar kan ju inte alltid vara perfekta...

För hur skulle mitt liv igentligen se ut om allt bara flöt på,
inga bekymmer någonstans på vägen.
Det borde ju inte vara speciellt kul igentligen.
Det som är lite synd är bara att allt kommer på samma gång.

Om det nu finns någon högre makt som styr mitt liv,
så kan väl den se till och sprida ut saker och ting lite bättre.

Livet kanske är något värt att kämpa för trots allt.

Tack för att du finns min bästa stina!
Du är den som har gett mig nytt hopp. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0