Låt mig va!

Jag kan inte fatta vad det är som har hänt.

För 4 månader sen var det faktigst kul att gå upp på morgonen,
och veta om att jag ska vara med om nya problem som ska lösas.

Nu är bara allt åt helvete.
Hur svårt kan det igentligen vara för alla andra att bara låta mig va?!
Det är inte så svårt som ni tror.

Jag ska väl för i helvete kunna ligga och sova på en soffa,
tillsammans med någon annan,
utan att alla ska bli helt virriga för att dom tror att jag inte kan säga ifrån.  

Hur jävla mycke behöver man säga ifrån när man ligger och sover?

Snälla låt mig bara vara!
Låt mig sköta mitt liv på mitt sätt.



"förbannad"

Kommentarer
Postat av: Amelie

Den här gången sa jag ingenting! Nu var ni bara söta.

2009-01-20 @ 09:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0