Glöm det bara.

SMS till "XxXxXx XxXxXxXx"

"Jo men jag orkar inte med skiten längre.
Jag orkar inte med någonting alls igentligen..:s
Hade jag kunnat lägga mig ner o dra täcket över
huvudet och stanna där tills jag kännde mej redo att
komma tillbaka o börja om på nytt,
hade jag lätt gjort det.
Problemet är bara att livet inte funkar så..
De enda jag kan göra är att lägga lock på allt som har hänt,
och flyta med tills jag orkar göra något åt mej själv.. :s"

Jag ångrar verkligen att jag skickade det här sms:et idag.
Men gjort är gjort och det är för sent att ändra på nu.
Jag har haft den värsta dagen i mitt liv på länge,
och precis när jag kokade över totalt och inte visste vart jag skulle ta vägen,
råkade jag sms:a med dig.
 Förlåt för allt, det var inte meningen att avreagera mig på dig.
Du har ingenting med det här att göra igentligen.

Skit bara i mig och låsas som om ingenting har hänt..
Vad hade jag gjort utan dej?


"Jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0