Du är den som är det.






Alla som träffar dig säger att när man har träffat dig så är det kört. Jag har också sagt det många gånger, men om man tänker efter lite så är det igentligen din förtjänst att jag inte är en liten tillbakadragen groda gömd under ett näckrosblad i en lite sjö i norra lapplands fjällen dit ingen kommer och hälsar på.

Du är den som har fått alla mina vänner att förstå att jag är någonting, inte bara en ensam skugga som flyter med för att den inte har något bättre för sig.

Utan dig hade jag inte varit mycket att hurra för, men du förgyller min vardag hela tiden vare sig jag träffar dig eller inte. Du ska veta att jag saknar dig hela tiden när du inte är här och när jag är med dig så är de dom bästa stunderna i mitt liv någonsin! :)       

Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0