Dags att ändra på mig nu.

Dom två under samma tak,
under så lång tid.

Ok jag visste att det aldrig skulle sluta väl från början,
men jag trodde inte att de skulle bli såhär illa iallafall.

En as depp som går runt o säger att jag är så himla söt och att han älskar mig så himla mycke,
en lite små grinig eftersom han va tvungen att dra med sin vän som blev as ledsen,
en som hostar tills hon spyr,
en som vägrar att sova,
två som ligger o strular,
en som bara myser runt..
och jag.

Jag hatar att allt, alltid måste gå genom mig.
Jag måste verkligen ändra på mig.
Det är ingen annans fel igentligen,
hade inte jag tagit på mig allt så hade jag inte mått dåligt heller..

Fy, fy och skäms på mig. :s


Kommentarer
Postat av: Veronica

fan för lillasystrar dom tar alltid på sig allt..

jag är själv lillasyster

2009-01-26 @ 01:01:05
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: miniroolf

ja vet men den här gången får jag faktigst skylla mig själv..(iallafall lite grann. :s)

2009-01-26 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0