aah..

idag är jag bara arg.

pappa och annelie säger alltid att vi ska hjälpa till hemma, mer än vi gör hela tiden.
grejen är bara att dom fattar inte att man kanske vill ha lite beröm i mellan åt för det man gör också.
de enda dom säger är att när vi inte gör något så ska vi de,
och när vi gör något så är det inte tillräckligt bra.

de är inte så överdrivet kul att hjälpa till när det ända som händer är att alla blir ovänner.
hur svårt ska det vara att städa ett hus, eller sätta på en tvättmaskin utan att alla ska skrika och smälla i dörrar...
hur svårt borde det vara?

De ända jag vill just nu är att pappa ska låta mig flytta till uddevalla, så jag kan få ett eget hem där jag bestämmer och ingen annan kan komma och förstöra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0