Ibland förstår jag mig verkligen inte på människor

När jag äntligen har bestämmt mig och tagit mod till mig att nästan göra det,
kommer hon bara dit och förstör.

Hon gör allt som jag har sagt att jag vill göra.
Hon säger att hon har varit jätte full och festar med mina kompisar när jag inte är med.
Hon beter sig som en slampa inför mina kompisar och tror att det är jätte coolt.
Hon går runt och skryter om att hon har haft sex med massa folk, men igentligen ångrar hon det så in helvete.
Hon säger hela tiden hur grymmt eftertraktad hon är av alla killar i skolan, bara för att jag ska må dåligt.
Hon är väldigt noga med att tala om för mig att hon är smalare och snyggare än mig,
och hon gör allt för att trycka ner mig så långt under jorden hon bara kan...

Frågan är om hon ens fattar hur mycket hon sårar mig med allt sitt snack...
Förmodligen är jag bara den 3 år äldre systern som är mindre värd än henne och någon som lätt går att trycka ner och vara bättre än i hennes ögon... :'(

Det är faktigst inte mitt fel att jag inte ser lika bra ut som hon.
Jag strävar inte efter att vara den smalaste och mest eftertraktade människan i världen.
Jag trivs precis som allting är, men jag kan inte låta bli att känna mig ensam och misslyckad när hon behandlar mig som hon gör... :'(

Måste hon hålla på så här för att få bekräftelse, eller vad?
Ibland förstår jag mig verkligen inte på människor...

Kommentarer
Postat av: néa

Igentligen är hon bara avundsjuk på sin sjukt jävla snygga äldre syster och =)

2009-03-01 @ 10:10:09
URL: http://disasterkid.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hon är dum i huvudet, och du är så jävla mycket snyggare än henne. Let's kill her! Älskade schnuffelsyster <3

2009-03-03 @ 22:58:21
URL: http://roolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0