Till Linnéa Åkerblom.

Alla hjärtans dag...
igentligen ingenting jag brukar fira.
Jag tycker bara att det är kul att ha en dag då jag verkligen kan visa hur mycke mina vänner betyder för mig.
Det finns väldigt många som kommer fram till mig och säger att vi är bästa vänner.
Jag tycker att det är lika jobbigt varje gång någon säger det, eftersom jag inte kan säga att det är så.
Jag har ganska höga förväntningar på en bästa vän och det är inte många som fixar alla kriterier som krävs.
Praktigast taget så är du den ända som lyckats hittills.

Du ställer alltid upp,
du sviker aldrig,
du sprider inga rykten,
du är gó o glá,
du är galen,
du tar mig för den jag är,
och du får mig att skratta vad som än händer.

Jag bestämde mig för att jag på något sätt ville visa hur mycket jag uppskattar dig och de du gör för mig.
Efter att ha funderat en stund kom jag fram till att jag inte ville ge dig vilken present som helst.
Jag ville ge dig något som verkligen betydde någonting för mig, på riktigt.
Till slut kom jag fram till att jag skulle skriva en låt, för att visa vad jag känner.
Det är den största utmaningen jag har utsatt mig själv för hittills,
eftersom jag är så självkritisk, och har så mycket jag vill säga, men som jag inte kan formulera i ord.
Hoppas att du tycker om den för jag är iallafall vändigt stolt över mig själv för att jag klarade det.


För mig är du den starkast lysande stjärnan på hela himla valvet.
Om den stjärnan skulle slockna,
skulle min livsglädje upphöra att existera...


I miss You - Jenny Roolf


I wake up in the middle of the night
because, I miss you so much.
And all the times I think of you,
I starting to cry, just because I miss you.
And if you were here,
I should have say how much I miss you
every day.

No matter where I am.
No matter what we do.
You are the beauty in my life,
you touch my sholder when I cry.
You give me strength to keep alive,
you are the beauty in my life.
No matter what we do.

I see you in the mirror every day,
like an angel watching over me.
And every time I hear your voice,
I feel like I miss you.
And if you were here,
I should have say how special you are
every day.

No matter where I am.
No matter what we do.
You are the beauty in my life,
you touch my sholder when I cry.
You give me strength to keep alive,
you are the beauty in my life.

You are the beauty in my life,
you touch my sholder when I cry.
You give me strength to keep alive,
you are the beauty in my life.

No matter what we do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0