Hemma dag.

Idag har varit en dag med blandade känslor...
Det började med att jag försov mig och missade tåget till skolan.
Efter att ha flörtat lite med mor min gick hon med på att sjukanmäla mig,
så jag kunde stanna hemma o plugga istället.
Imorron ska jag ha en "praktisk redovisning" i KuHi:n,
och jag vet inte hur eller vad jag ska göra...
Det kommer sluta med att jag inte går dit och får ännu mer frånvaro...
Det kommer aldrig sluta väl för mig...

Jag har iallafall börjat skriva så gott jag kan på ett ämne som det inte finns någon info om,
och de tycker inte jag är helt illa för att vara jag iallafall.
Hur som helst så har jag till och med lyckats få tid över att öva på min sångläxa också..
Efter min lyckade musik-afton har jag fått nya krafter igen.
De är kul att sjunga även om min lektion är så tidigt som 09.10 på fredag mornar.
Imorgon ska det gå bra, det lovar jag.
Jag är laddad till tusen nu.. :)

När mamma hade åkt till jobbet kom martin hem till mej och drack kaffe.
De va lika mysigt som det alltid är annars också.
Idag var dock annorlunda eftersom jag fick klart för mig hur allt va.
Det känndes skönt att höra sanningen till slut.
Jag har alltid tvivlat lite, men jag har inte ifråga satt det eftersom jag hoppades att det inte va som de va.
Men, men. det löser sig till slut.
De lovar jag. Håll er till sanningen bara så blir de så bra det kan bli. :)

När Martin gick hem käka jag kvällsmat för 2:a gången idag och nu sitter jag här och chillar som vanligt. :)

Amanda,Théa o Martin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0