Forshaga

15/2 2009:
12:01         Just nu sitter jag på ett tåg påväg till Karlstad och skakar av nervositet.
                   Jag är rädd för att se hennes reaktion.
                   Kommer hon bli glad, ledsen, förvirrad, tänk om hon tycker den är jätte dålig.
                   Men framför allt är jag rädd att inte ska palla och bara bryter ihop när jag ska sjunga den,
                   det skulle förstöra allt.
                  Jag kan inte hjälpa det,
                  den här låten betyder så otroligt mycket för mig...

16/2 2009:
20:58         Jag har ont...Jag skulle skära potatis med osthyvel till potatisgratängen,
                   men det gick inte så bra för jag råkade hyvla min tumme också.
                   Det blev ganska blodigt, men maten blev god... :s

17/2 2009:
12:30         Förlåt. Jag vill verkligen inte bli sur och grinig och dra ner stämningen.
                   Det känns som om jag iallafall inte kunde valt en värre tidpungt att försöka sluta röka på.
                   Allt är åt helvete och mina ciggaretter är det ända som lungnar ner mig och kan få bort mig för några minuter.
                   Allt som krävs för att jag ska orka ett tag till...
                   Ganska tragiskt.
                  Mitt nikotinberoende styr mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0