Forshaga

Hårfixar tajm!
Ellen ska färga håret brunt, och jag har aldrig sett någon som har tagit så lång tid på sig att välja färg som Néa...
Det var kul att titta på henne... : P
Malin ska locka sitt hår.
Hon kommer bli super, duper, dunder fin. : )


Idag vaknade jag 8:30 av att dom höll på och renovera i lägenheten under.
Då blev jag arg eftersom jag inte kunde somna om, och jag var jätte trött... :s
Men, men, det gjorde inte så mycket för jag låg kvar i sängen och halv sov i typ en och en halv timme till iallafall.
Sen gick jag upp och satte på kaffe och slog mig ner vid köksbodet för att käkafrukost, när jag plödsligt, helt oväntat får ett SMS från lillebror.
När han fick reda på att jag satt ensam i köket kom han springande i 190 och satte på radion och började dansa och drick kaffe. Det var roligt. : )
På tal om lillebror så gör han mig frustrerad.
Han har knäckt mig totalt.
Jag har spelat gitarr i 2 veckor och jag har försökt lära honom i 2 dagar.
Han kan spela blinka lilla stjärna och det kan inte jag. : (

( Men jag kan iallafall spela min låt till Néa och de kan inte lillebror så jag måste ändå säga att jag är lite nöjd med mig själv...)

Nu har jag precis pratat med min mamma.
Det var roligt.
Trot eller ej, men jag saknar henne faktigst lite grann...
Jag lovade att jag skulle ringa min syster också,
så det gjorde jag,
men hon var jätte otrevlig.
Hon sårade mig faktigst lite... : (
Men, men...Jag har nästan kommit över de nu...

Kommentarer
Postat av: Jennys älskade syster

Men, jag menade inte att vara otrevlig! Jag kom inte ens ihåg att jag pratade med dig!



Jag saknar dig, älskade schnuffelsyster!

2009-02-19 @ 18:21:03
URL: http://roolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e ok.. jag saknar dej också min bästaste bästa schnuffelsyster! :)

2009-02-20 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0