Arg/Ledsen.



Nu vet jag hur det känns att bli totalt dum-förklarad av en lärare.
Det vá hemskt!
Jag ska göra en praktisk redovisning om sockerbagare under barocken.:s
Sjukt tråkigt.
Jag har i två lektioner försökt att hitta någon fakta på internet, utan resultat.
När jag gick till min lärare och frågade om jag kunde få byta ämne till mitt andrahandsval, kläder, sa hon:
"- Jag gör ett försök och så ser vi vad som händer."
Redan då visste jag att detta aldrig skulle sluta väl.
Det gjorde det inte heller...
Det tog henne typ en kvart och sen hade hon hittat flera sidor som skullekunna va något bra.
Det västa va inte att hon hitta något bra... det var att hon var så himla stolt över att ha knäckt mig totalt.
Jag känner fortrafande hennes stolta ansiktsuttryck,
titta ner på mig för att verkligen markera hur dålig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0