9/2 2009

Det är svårt att säga, men jag älskar dig.

Ibland undarar jag om du igentligen trivs,
trivs med ditt jobb,
trivs med din fru,
trivs med dina barn,
trivs med ditt hem...

Jag tvivlar faktigst ganska stort på det.
Jag vill inte att du ska må som du gör nu.
Jag vill att du ska må bra.
Jag vill att du ska vara lycklig.
Jag vill att du ska njuta av livet...

Jag gör allt jag kan...
Jag gör allt för att du ska må bra.
Jag gör allt för att du ska vara stolt över mig.
Jag gör allt för att du ska älska mig,
älska mig,
älska mig för den jag är.


Jag känner inte att jag räcker till,
men jag vill att du ska veta,
att hur svårt jag än har att säga det...
Så älskar jag dig, för du är min pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0