10/2 2009

Det spelar ingen roll hur länge jag väntar,
hjälpen kommer aldrig som ett brev på posten.
Jag måste ta tag i det på egen hand.
Så länge jag inte verkligen vill,
kommer det inte att lösa sig.

Jag vet precis lika bra som alla andra...
Jag vill inte igentligen,
jag vill inte välja.
Det ända jag vill är att skita i alltihop.
Jag orkar verkligen inte bry mig...

En gång sa en klok, söt liten dvärg något bra till mig:
" - Skit i framtiden och tänk på nuet istället. Framtiden kan du ändra på när du väl är där, men nuet går inte att göra någonting åt imorgon. Tänk på att må bra nu så löser vi resten sen."

Det är verkligen tur att jag har dig!
Finns det någon annan som kan det där med pepp-talk när det verkligen behövs, som du?!
Skulle inte tro de! ;)

(Ps. Jag är dock lite besviken på att du inte har sett till att lillebror är där han ska vara, vid rätt tillfälle...Nu kom jag ju aldrig iväg till syon iallafall... Typiskt... :s .Ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0