11/2 2009

Än så länge så känns det som att det här skulle kunna bli en riktigt bra dag faktigst.
Jag är verkligen jätte glad. : )
Igår fick jag reda på att jag ska få spela in min låt hemma hos Rebecka imorron.
Det ska verkligen bli så sjukt kul!
Jag har nästan inte sovit på hela natten, så jag borde igentligen vara jätte sur och grinig...
men det är jag inte...jag är bara jätte glad!
Och inte nog med detta...
Jag har pratat med mamma också... : )
Det är inget snack om saken, hon ÄR den bästaste, bästa mamma man kan ha!
Hon visste hur gärna jag ville åka till néa på lovet, så utan att ens fundera fixade hon en tågbiljett och pengar så jag till och med kan överleva hela veckan utan och svälta när jag frågade om jag fick låna... : )
Min mamma är verkligen bara helt underbar! : )

Det var verkligen längesen allting bara fungerade och var på topp...
Vi får väl se hur länge det håller i sig,
men jag tänker iallafall njuta av stunden! xD


(Hoppas allt går bra i helgen, annars förlåt Néa på söndag...(jag tror du fattar vad jag menar...) :s )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0