Lördag 28/11 2009

Lisa Karlsson <3 
Idag hjälpte Lisa mig att passa min lilla syster i Grebbestad,
eftersom mamma skulle ut med sina vänner. :)


    Lisa Karlsson <3         
Lisa passade även på att öva på att vara en staty.
Måste ändå erkänna att jag är lite stolt över henne ändå. :)

Amanda <3

På söndagen efter en natt med mycke lite sömn tog vi oss tillbaka till
Trollhättan med Amanda och letade efter tomtar.
När vi hade hittat en tomte åkte jag och Amanda hem till pappa och käka
våfflor innan det bar av hem igen. :)


En mycket mysig helg med massa mys och alldeles för mycke
after eigth, juleskum, nötter, godis och cheese balls. :s
Tack för allt bästa Karlsson på taket. <3

/Jenny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0