En underbar dag :)



En underbar dag i stallet. :)
Jenny och Ebba!


Idag har varit en väldigt glad dag...men de hände en mysko grej också...
De som har varit bra är att solen skiner och det känns som sommar... (det blåser dock lite kallt.)
Jag har ridit också...och det gick nästan bra till och med. :)
Jag ramlade inte av en enda gång... :)
Mamma ledde i och för sig hästen, men ändå...
Grejen är att jag kan rida igentligen ganska bra, men nu ska jag hjälpa mamma att
rida in en häst som jag igentligen är för stor för och som vägrar att lyssna på någon...
Han börjar iallafall bli bättre och snart kan jag nog börja skritta själv utan att mamma håller i utan att flyga åt fanders. :)



Safir

De som va lite mysko va att jag skulle ut o gå med martin idag...
Vi brukar alltid komma på något att prata om,
men idag va de verkligen ingen som kunde komma på något att säga...:s
förmodligen en engångsförteelse men endå...
Lite mysko, men ganska roligt också faktigst... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0