Glass Is Da Shit! :-D

GLASS IS DA SHIT! :-D

Ligger nu i Krishnas säng och har dåligt samvete för att jag inte har börjat på KuHi:n än som man kanske skulle ha börjat med för typ 6 veckor sen eller nåt... :S
Jag har ju fått gjort många andra bra saker iallafall...
Ätit Macka, ätit glass, ätit choklad och... Ätit frukost. :-D

Jag har faktigst varit på 1 lektion av 4 iallafall...
Min klassföreståndare kommer nog inte vara så glad på mitt utvecklings samtal... men ändå... :S
Krishna är iallafall söt och stöttar mig i mitt " nästan pluggande"...

Under Krishnas väns säng i lägenheten som hon lånar finns det en lampa som tänder sig om man klappar 2 gånger med händerna.. Sjuuuuuuukt coolt alltså! ;D


Nu har jag då kommit hem efter ännu en jobbig, men rolig dag "i" skolan...
Idag skrattade min GEMU-fröken åt mig, ännu en gång...
De va nämligen så att jag kom typ 5 minuter sent, så jag gick in och slog mig ner...
Efter yttligare 5 minuter säger min fröken att vi ska skriva 2 takter med melodi-diktat i harmonisk-moll.
Då utbrister jag plödsligt med en stor suck och säger:
- Det här är det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv!
När fröken slutat skratta förklara hon för mig att precis innan jag kom in så hade dom andra talat om hur himla roligt vi har på våra GEMU-lektioner och att vi aldrig är negativa till GEMU för "skuggan" som satt i klassrummet.
"Skuggan" visade sig vara en elev från Norrgården som vi skulle ge ett bra intryck till...
...för min del kan jag väl påsta att det inte gick så bra...
Men han fick sig iallafall ett gott skratt... Alltid nåt och skryta med... ;p

Nu är det dags att springa iväg och städa inför Fannys 10-års kalas på Torsdag.
Ha re gött!

Saknar dej min kinesiska tvilling! <3

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag vill ha glass !! din glass....

2009-04-29 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0