15/4 2009

Idag är ingen bra dag...

Christina är sjuk och jag insåg precis att jag har nattionellt prov
i matte B den 12 maj. Jag kan inte påstå att jag känner mig
speciellt förberedd precis... "IG" är mitt 2:a namn vad det gäller matte. :s
(Jag har dock blivit godkänd på 1 av 4 prov. Alltid något... :D )

Idag fyller hon 18.Vi sjöng precis "Ja må hon leva" , för Linn som tydligen
fyller år, så grattis på henne... Jag sjöng dock för någon helt annan väldigt långt borta...
Nu vill jag ha henne här så jag kan ge henne en stor bamse kram!
En sån som hon´bara kan få utav mej. Den kramen hade förgyllt hela min dag.
Men den kommer jag inte få...
Jag tänker ingte säga ordet som snurrar i mitt huvud, för jag vet att du inte
vill... Men glöm inte bort hur värdefull du är för mig och hur mycket jag saknar dig! <3

... Nu ska jag ännu en gång göra något jag vet att jag verkligen inte borde göra...


Nu va de gjort... Jag drog ännu en gång ifrån skolan... inte bra, men vad ska jag göra...
gjort är gjort och jag skäms... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0